Hujšanje z luno

Hujšanje z luno

Hujšanje z luno ni še ena nova super duper moderna shujševalna dieta, ki obljublja hiter in trajni efekt. Hujšanje z luno lahko uporabimo za izgubo kakšnega odvečnega kilograma, predovsem pa kot očiščevanje telesa. Lunin post je najbolj učinkovit ob polni luni, a je učinkovit tudi ob mlaju, prvem in zadnjem krajcu.

Lunina dietaHujšanje z luno poteka ob vsaki polni luni, a je zelo učinkovito tudi ob obeh krajcih in mlaju. Hujšanje z luno zgleda tako, da se ob vsaki lunini meni postimo 24 ur. V teh 24 urah pa zaužijemo le zadosno količino tekočine. Priporoča se pitje nesladkanega zelenega čaja in vode.

Luna vpliva na vodo v naravi (plimovanje) in prav tako na vodo v našem telesu. Tekom luninih men se odvečna tekočina v telesu lažje izloči in nam tako pomaga s čiščenjem našega telesa, posledično pa tudi z izgubo kakšnega odvečnega kilograma.

Prvo hujšanje z luno zna biti naporno. Ves čas boste mislili le na hrano in tisti 24-urni post se bo vlekel v nedogled. Da bi lažje premagali skušnjavo, vam priporočam veliko gibanje. Pojdite na dolg sprehod v naravo, rundo hitre hoje ali katerokoli drugo primerno gibanje. Tako boste zaposlili svoje možganče dokler ne mine 24 ur.

Predno preizkusite hujšanje z luno, se posvetujete s svojim zdravnikom ali je primerno za vas. Predovsem se to priporoča ljudem, ki imajo kakšne zdravstvene težave.

 

Kako se postimo?

Lunine meneHujšanje z luno ni učinkovito, če se boste pred nastopom polne lune popolnoma najeste, potem pa se skrijete v kot in upate, da bo 24 ur čim prej mimo.

Najboljša praksa je, da kakšno uro pred nastopom polne lune pojemo nekaj lahkega. Najbolje se obnese kašna jabolka, korenček, grozdje, banana, jogurt ali košček prepečenca. Nikar pa se ne najejte.

Ker 24 ur ne bomo jedli, pa ne smemo pozabiti na tekočino. Naše telo potrebuje tekočino in to veliko tekočine. Tekočina pomaga našemu telesu očistiti strupe iz našega sistema. Seveda pa vsaka tekočina ni v redu. Najboljša je seveda voda, nesladkani čaji (preslica, zeleni čaj, meta in brezgovo cvetje) in naravni sadni sokovi brez dodanega sladkorja. Nikar pa ne pijte gaziranih pijač in raznih sokov, saj ti vsebujejo veliko preveč sladkorja.

Biti 24 ur brez hrane je lahko mučno, saj boste kar naprej mislili na hrano. Zato je najbolje, da se zamotite z gibanjem na svežem zraku, plavanjem, kolesarjenjem ali hitro hojo. Nikar pa se ne zaposliti z posedanjem pred televizijo, saj je efekt veliko večji, če bo vaše telo tekom posta stalno v teku.

Če je le mogoče, si privoščite veliko gibanja na svežem zraku, plavanje, kolesarjenje, zmeren tek ali hitro hojo. Prav tako pa tudi prijetno in sproščujočo kopel ali tuš.
Vsekakor se boste morali z nečim zaposliti, pa ne s cigaretami, kavo in posedanjem pred televizorjem – vaše telo mora namreč v času posta polno delovati.