Adwords oglaševanje – 4 načini za izboljšanje kampanj

Spletno oglaševanje

Adwords oglaševanje predstavlja velik potencial za velika in mala podjetja. Z njim si lahko hitro pridobite stranke, še posebaj tiste lokalne, ki si jih verjetno najbolj želite.

A Adwords oglaševanje zna biti zakomplicirano in težko razumljivo, še posebaj če se s tem ukvarjate prvič.

A mojstri pri Adwordsu so poskrbeli, da je delo enostavno, vse od postavitev kampanj, nastavitev dnevnega proračuna, dodajanje ključnih besed, itd.

Ampak najverjetneje ste že ugotovili, da le ni tako enostavno, še posebaj če bi radi imeli kampanjo, ki se finančno izplača. Zato smo za vas pripravili 4 trike, ki vam bo pomagalo optimizirati kampanje in iz njih stisniti največ.

Izboljšajet Adwords oglaševanje v 4 korakih

1. Prikazno ali iskalno omrežje?

Čeprav to ni ravno pravilo, večina manjših lokalnih podjetij uporablja le iskalno omrežje, saj je tako lažje nadzorovati porabo in najti targetirane obiskovalce. Prikazno omrežje pa se praviloma uporabljajo predvsem za kampanje namenjene ozaveščanju o blagovnih znamk in remarketingu.

V kolikor si želite privabiti več obiskovalcev, lahko razširite vaše kampanje tudi na prikazno omrežje. Vsekakor predlagam, da za prikazno omrežje naredite ločeno kampanjo, saj boste tako lažje spremljali uspeh.

2. Optimizacija ciljne strani

Večina manjših podjemnikov pri oglaševanju cilja na domačo stran svoje spletne strani in to je to. Le ta pa ni nujno najbolj optimizirana za pridobivanje novih strank.

Za Adwords oglaševanje priporočam posebaj prilagojeno ciljno stran (le ta je lahko skrita predobičajnimi obiskovalci vaše strani), ki je posebaj prilagojena za pridobivanje kontaktnih (ali kakšnih drugačnih) podatkov. V tem primeru se vam bo zagotovo povečala konverzija kar zmanjša strošek oglaševanja.

3. Remarketing

Remarketing je pogostokrat spregledana metoda za pridobivanje stran. Številni ljudje, ki so obiskovali vašo stran iz enega ali drugega razloga niso opravili postopka (nakup, izpolnili kontaktni obrazec…), ki ste si ga želeli.

Remarketing vam omogoča, da ciljate prav te posameznike. Ti posamezniki so v neki stopnji že pokazali zanimanje za vašo storitev/izdelek, zato se jim splača ponovno prikazati vaše oglase. Le ta tokrat oglase prilagodite prav zanje. Morda jim ponudite popust, brezplačno poštnino, darilo, itd.

Remarketing se pogostokrat izkaže kot zelo poceni oglaševanje z visoko konverzijo. Ta metoda je super za uporabo prikaznega omrežja za mala podjetja.

4. Negativne ključne besede

Napaka, ki jo številni delajo je neuporaba negativnih ključnih besed. negativne ključne besede, so tiste iskalne fraze, ki se jih želimo povsem znebiti.

Recimo, da želite oglaševati za ključno besedo “pralni stroj”. V tem primeru se najverjetneje želite obiti tiste, ki iščejo “deli za pralni stroj”. V tem primeru je negativna ključna beseda “deli za”. Če dodate “deli za” med negativne ključne besede, se vaš oglas ne bo prikazoval tistim, ki v Googlu iščejo “deli za pralni stroj”.

Ti  napotki bi vam moralo pomagati pri izboljšanju kampanj in optimizirati vaše spletno oglaševanje. V kolikor tega ne zmorte sami, se lahko tukaj obrnete za pomoč pri oglaševanju.